Pomoc

Dokážete sehnat kryty, které se nenacházejí ve vaší nabídce?

Ano. Není to však vždy snadné a ne vždy se nám to podaří – ale snažíme se sehnat i nesehnatelne :-). Informujte se na e-mailové adrese eshop@bhcase.cz

Uvádíte ceny včetně DPH?

Naše společnost je plátce DPH, a proto na našem webu uvádíme ceny s DPH. DPH je již zahrnuto v cenách produktů, poštovného i balného.

Jak mám použít kupón na slevu?

Slevový kupón stačí zadat v košíku do kolonky “Kód kupónu” a potvrdit tlačítkem “Použít”.

Co, když si objednám více produktů a ne všechny jsou na skladě?

Objednávku posíláme kompletní se vším, co najdeme v objednávce. Pokud chce některou položku dostat dříve, napiš nám na eshop@bhcase.cz nebo zavolej na +421 910 381 624.

Jak se dozvím o novinkách na BHcase?

V patičce stránky stačí najít napravo kolonku pro email. Do kolonky vložte svůj email. Novinky a probíhající akce od nás budete dostávat emailem.

Jak mohu odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží?

Zboží nám můžete vrátit na naši adresu s tím, že Vám penízky vrátíme. Formulář jakož i další informace naleznete kliknutím ZDE.

Co znamená, když při produktu mám napsáno “rezervováno”?

Znamená to, že objednaný produkt momentálně na skladě a bude skladem do 1-2 týdnů. Tuto informaci jste si mohli všimnout i při objednaném produktu po rozkliknutí a také v košíku.

Jak mohu zboží reklamovat?

Zboží můžete reklamovat na základě našich Reklamačních podmínek.